shkurtesspace

Direktlänk till inlägg 26 april 2011

svar på en del av frågorna

Av Shkurte Shkurte - 26 april 2011 22:07

zzzz


1. hur lång är du?
2. hur mycket väger du?
3. Röker du?
4. favorit låt?
5. Vad fick dig att börja blogga igen?

 


ps. bra blogg!



Hejsan zzzz!!

1.jag är 1, 60
2.jag väger 51kg
3. Nej
4. Många. bl.a ridion solo, complicated, marsellåten och en annan skit bra albansk låt. kmr nt på vad den heter!)
5. grejen var jag har alltid älskat att blogga, men jag kunde nt logga in mer på min förra blogg, sen några veckor senare när jag slutligen lyckades logga in igen så kände jag att jag ville ta bort min blogg och börja blogga på en ny blogg.


P



emma


hur gammal är du?=)


hejsan Emma!

jag är 14 år gammal, snart 15 :)


pusspuss



Anonym15

shooo

vad tycker du jag ska köpa? blåa eller lila convers?


tjena anonym15


mitt råd till dej är att ta de du tycker själv är snyggast! ;)


MIHIHIH you know who I am:D

MIHIHIHI you know who I am 


Gillar du att fisa?! titihihihihihihihi


HAHAHAHAHHAHAHA haaaaj Jenny Bo som ska på ZOO :D haha


hahaha jag brukar nt fisa..´



Ajete...(din barndomskompis)


hej shkurt!
hur är det med dig? saknar dig shit mycket!

btw. bra blogg gumman!


WTF! hej ajete!!!
så länge sen! jo tack det är bra här sj? :)
saknar dig med hjärtat!

tack sötis! :)



hemligt ;)


1. vem av dina syskon älskar du mest? och vrf? ;)
2.  är du född i Ks?


´hejsan hemligt!

1. jag älskar alla lika mycket!

2. nej.

kram




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Shkurte Shkurte - 1 juli 2012 16:22


HEEEEEJJJJJ     Helt glömt att jag har denna bloggen :O Shit märkte det nu helt sjukt!! Satte och läste shkurtes.blogg.se en mycket söt tjej och bra blogg. Sen skrev jag bara för skojs skull "shkurte blogg" på google. Svär min bästa vän efter d...

Av Shkurte Shkurte - 18 maj 2011 22:25

hejsan!   var på familja idag. sjuuukt mke rea mannen! :O köpte skit mke! kan nt lägga up bilder på kläderna men lovar att från o me nästa vecka ska ja kunna lägga upp bilder på datan!   puss :) ...

Av Shkurte Shkurte - 18 maj 2011 22:05

 Jag som ni ser hade jag agresationsproblem när jag var liten...haha not :D    Jag    Kunde inte blogga idaa så la upp lite bilder sista seckunden! :)   Puss  ...

Av Shkurte Shkurte - 17 maj 2011 20:28


"A person   who never made a mistake never tried anything new".   - Albert Einstein     ...

Av Shkurte Shkurte - 16 maj 2011 15:15


    "En vän är den som kommer in när alla andra har gått ut".   "Jag sådde några blommor, en för varje vän. Jag tror det var fyra, men särskilt minns jag en.   Det blev sen höst och vinter, och blommorna de dog. På våren kom det å...

Presentation


Halllå tjejer och kanske killar! ;) det här är min blogg som ni ser! hehe här skriver jag om allt jag känner för! :d

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<<
April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards