shkurtesspace

Alla inlägg den 22 april 2011

Av Shkurte Shkurte - 22 april 2011 23:15

Missing someone isn't about how long it has been since you've seen them or the amount of time since you've talked. Its about that very moment when you're doing something and wishing they were right there with you.

Av Shkurte Shkurte - 22 april 2011 22:53

heeeeeeej alla!

idag så har jag varit ute med min lillebror och min syster. Jag "bjöd" henne på fika och thaimat men i självaverket vad det hon som bjöd oss. Hon lät mig inte betala så man kan säga att jag köpte det och hon betala! ;) jaja men GRATTIS TILL KÖRKORTET SYSTER! =) Sedan när vi kom hem kom sånna vi känner från hbg. Så jag fick gå ut och köra tv-pjet med dem tills jag kände at jag inte pallade mer och fick håll. jaja men det är inte det viktigaste i inlägget utan det viktigaste är nu fick jag mitt tredje påskägg eftersom min syster kom! yey! haha :D Lägger uppp en bild imån. Så ni får nöja er med bilderna jag har på datan ist. OCh jag tänker skriva ännu en gång: GRATTIS syster till körkortet! :))  Awwh min kusin och jaag



puss & kram
snålbanan  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Halllå tjejer och kanske killar! ;) det här är min blogg som ni ser! hehe här skriver jag om allt jag känner för! :d

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<<
April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards