shkurtesspace

Alla inlägg den 18 april 2011

Av Shkurte Shkurte - 18 april 2011 23:12

asså stör mig på personer som operarar sitt ansikte. Enligt mig ska man förihelvete vara glad över sitt ansikte och sin kropp. Å inte göra en massa skönhets operationer där du bara förstör en. Liksom denna kattkvinnan elr vad gan hon kallar sig. Hon betalde 25 miljoner kroner för denna operationen för att hon ville se ut som en katt, för att rädda hennes äktenskap med sin kille så ville hon se ut som hans älsklingsdjur- katt! :S

 


  

på ett sätt så tykcer jag ändå synd om henne... :/
 

efter...                                          
  före...

kolla så söt hon var före operationen???????????!




:S




Av Shkurte Shkurte - 18 april 2011 23:10


p

Lördag 16 april 14:39

Bilden längst ut till vänster på din header ser ut som en modellbild!!









fan va gullig kommentar! tack så jätte mkt söta p.<3<3

Av Shkurte Shkurte - 18 april 2011 23:04

Heeeeeeeejsan!

sry att ja inte har bloggat men har inte haft tid att sitta vid datan. Idag så skulle vi ha träning på "guldstrandskolan" enligt sihe å mig iallafall X)  så vi stack dit sen smsade jag heba och fick reda på att träningen var på damhag. Så jag och sihe pallade inte gå till damhag så vi stack ist till Ajla. Där vi fetades oss me godis,pizza och chips. Hallå visste ni att en chipspåse med 300g innehåller 7000 kalorier! SHit och vi får bara äta 2000 kalorier! sjukt haha! men jaja sen så kollade vi typ på en film och nu är jag hemma! vad har ni gjort ida då?? :D

 

Ha d nice!!!

MANY HUGS!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Halllå tjejer och kanske killar! ;) det här är min blogg som ni ser! hehe här skriver jag om allt jag känner för! :d

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<<
April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards