shkurtesspace

Alla inlägg den 20 april 2011

Av Shkurte Shkurte - 20 april 2011 22:50

Hejsan på er!


Idaa så har jag haft rätt mycket för mig. Jag vaknade liksom klockan 11 för att min kusin Emire skulle komma halv =) Det var så jävla länge sen jag mötte henne! Eller så känns det iallafall xD Sedan vid halv 1 skulle vi träffa Edvina för vi skulle ha sällskap till tjejmässan. Eftersom jag inte kunde vägen dit.. Sedan där träffade jag Amina och resten av gänget. På tjejmässan vann jag tyvärr ingen ting och jag som kom dit för priserna...hahah! nej men jag kom faktist dit för att alla sa att det är skit kul på tjejmässan och det var det förutom att jag inte vann något eller jo jag vann kan man säga. Jag vann 500kr rabbat på när jag ska börja övningsköra men som om jag kommer använda den! HAHA! som ni ser
så fixade jag även mit hår på sidan. sånna flätor vet i fan vad d heter! eller de på tjejmässan fixade det till maaj! ;)


 

jag

  


 

jag igen ( här ser ni mitt hår bättre)



POSS


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Halllå tjejer och kanske killar! ;) det här är min blogg som ni ser! hehe här skriver jag om allt jag känner för! :d

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<<
April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards