shkurtesspace

Alla inlägg den 13 april 2011

Av Shkurte Shkurte - 13 april 2011 20:38

Hittade nyss på en hemsida hur Christina Aguilera ser ut utan smink. Shit...blev chokad att det var hon, helt annorlunda ser hon ut utan smink. Det är sjukt hur smink kan förändra en :O .


Med smink:

 

Utan smink:

  



PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSS   



Av Shkurte Shkurte - 13 april 2011 20:14

Heeeeeeejsan Sveeeeejsan!


 kom från basket träningen för någon timme sen, där jag lärde mig att inte slå folk ( jag gjorde det inte med meningen, det är bara en instinkt! ;P hehe)  jaja men nu är den instinkten borta :( Käkade tackopaj när jag kom hem. Jävligt gott! Jag borde kanske lägga upp receptet en dag så ni kan prova göra en själva, tro mig ni kommer DÖ så god den är, det gjorde jag iaf första gången jag åt den!   Sen blir det plugg...kemi jippi..Prov på fredag...   Asså gud vad jag längtar till påsklovet! och sedan kommer vi praoa efter det. Jag ska praoa på dagis, älskar man barn så älskar man de!   Kommer bli ur kul!



 

Jag!


PUSS Å KRAM SKUMBANAN!   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Halllå tjejer och kanske killar! ;) det här är min blogg som ni ser! hehe här skriver jag om allt jag känner för! :d

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<<
April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards