shkurtesspace

Alla inlägg den 21 april 2011

Av Shkurte Shkurte - 21 april 2011 20:13
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Shkurte Shkurte - 21 april 2011 19:46

Heeeejsaaaaaaaaaan!!


Nu har min syster kommit alltså det betyder att jag har fått mitt andra påskägg! HAHA yey! asså jag svär har skit ont i magen efter jag har käkat mitt ena påskägg, har intes ens pallat käka hela ni ser ju att jag har bilar kvar! haha :D pallar inte käka mitt andra utan jag har bara kollat vad jag fick för godis.

  Mina två ägg.....och imån får jag mina andra två ägg!

  Mitt nyliga påskägg! hehe :D

  Å nej en spindel i påskägget! :S :P häftig va?? trodde först det var en leksaksspindel haha tills jag rörde den och kände att det var en godisspindel! haha

  å nej nu äter den mitt ägg :S :P

höhö



JAJA PUSS & Kram

Av Shkurte Shkurte - 21 april 2011 15:22

Hejsan tänkte börja med gossip som jag hade på min förra blogg! hope u like it =)
     


MANY HUGS<3

Av Shkurte Shkurte - 21 april 2011 13:20

Gooodmooorning everybooooodddddddddddddddyyyyyyyy!


Idaaag fick jag påskägg...lite för tidigt men why not liksom?! YAY haha inte för att jag tror på påskharen men mina föräldrar brukar ändå alltid köpa påskägg till mig och min lillebror. Sedan när min syskon kommer, kommer de komma med varsit ägg till mig och min lillebror igen så jag kommer få 4 påskägg denna veckan alltså.  Snacka om fettis veckan! jaja snart ska jag och mamma dra till stan för hon ska klippa sig... Sedan kommer min SYSTER SOM JAG HAR SAKNAAAATTTTT!!!!!!!!!!!!!!!!


Vad ska ni göra idag dåååå??????????????????????????????????????

  

ja har bara gamla bilder på min blogg.....ja vet men det är bara för ja nt hittar sladden tilll mobilen. När jag gör det så kommer jag ladda upp nya bilder på bloggen!



KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Halllå tjejer och kanske killar! ;) det här är min blogg som ni ser! hehe här skriver jag om allt jag känner för! :d

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<<
April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards