shkurtesspace

Alla inlägg den 1 maj 2011

Av Shkurte Shkurte - 1 maj 2011 21:34

Veckans träningstips: "Bakvänd armhävning" (Dip)

BLI AV MED UNDERARMSFETTET..

Titta i lägenheten efter ett lågt bord. Börja med att sätta dig på bordet. Sätt fötterna en bit ut och håll kvar med händerna på bordet. Ju längre ut du sätter fötterna, desto jobbigare blir övningen. Börja dippa tills armbågen är böjd 90 grader. Repetera 20 ggr/ 3 set.


Puss

Av Shkurte Shkurte - 1 maj 2011 12:13

hejsan!


igår så kunde jag inte blogga eftersom jag var i huvudstaden, STOCKHOLM! Det var första gången jag var där och jag var där med min syster och hennes man. Vi åkte Boot sight seeing och sedan var vi på aqvaria och sedan var vi ute och vandrade i gamla stan. En grej jag gjorde som var dåligt, vi kollade på vädret och där stod det att det skulle vara jättefint väder så jag tog på mig cykeltajts och ett brunt linne. Sedan när vi var framme i Stockholm började det små regna och jag frös hecken av mig så vi var tvugna att köpa kläder åt mig! Så jag köpte strumpor, långa tajts, och en kofta! :) Sedan hade jag också en hoodi tröja med mig som jag tog på mig och då frös jag inte längre. Min syster köpte också ett par strumpor eftersom hon hade ballerina skor på sig.

 

i bilen på vägen dit.

  jag och han som var med i så ska det låta! träffade han på max, när vi var på väg dit.Var bara tvungen att ta en bild me honom!

  kungens hus

  på sight seeing båten             

 

på väg till aquria

                                        

på sight seeing båten igen och nu är vi på väg till gamla stan!

 

mm...:)

   

   

 :)



pussouss


                                                  
                                                  
      


Presentation


Halllå tjejer och kanske killar! ;) det här är min blogg som ni ser! hehe här skriver jag om allt jag känner för! :d

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards